Tennis

De Zelzaatse Tennisclub, opgericht in 1926, heeft door de jaren heen een rijke geschiedenis opgebouwd binnen de lokale sportgemeenschap. Wat begon als een bescheiden initiatief is uitgegroeid tot een bloeiende tennisvereniging met een passie voor de sport. De club heeft altijd gestreefd naar zowel recreatieve als competitieve tenniservaringen en heeft een breed scala aan leden, van beginners tot ervaren spelers.

Tegenwoordig floreert de Zelzaatse Tennisclub als een familiale vereniging met goed onderhouden tennisbanen en een gezellige kantine. We organiseren regelmatig toernooien en sociale evenementen om de banden tussen leden te versterken en tennis als sport te bevorderen. De club blijft een geweldige plek voor mensen van alle leeftijden en niveaus om hun liefde voor tennis te delen.

De club heeft drie buiten terreinen, waardoor er enkel doorheen de zomer kan gespeeld worden. Doorheen het winterseizoen worden er door gediplomateerde trainers lessen georaniseerd voor alle niveaus in de Eurohal van Zelzate.

TEL: 0476 63 54 66
︎ ztc@hotmail.be